برا من ۶ بود اورژانسی سزارین کردن
من ۳۲هفته حجم مایع کم شده بود در حد ۵۰ سی سی شده بود، بستری شدم، سرم گرفتم و مایعات خوردم و ترخیص شدم.
من وقتی زایمان کردم یه نخ استکان آب داشتم آخرتی بارداری زیاد خطر ناک نیست
من ۳۶هفته ۴روز زایمان کردم اب دورش ۶بود
قبلشم کم شده بود دلستر خوردم اب هندونه خیلی کمک میکنه کاهو کلا میوه های اب دار خوب شد اما باز ماه اخر کم شد
بله مایعات زیاد استفاده کردم خصوصا اب
و سرم
اصولا هفتههای بالا این اتفاق میوفته.
اگه خطرناک باشه که ختم بارداری میدن. من ۳۹ هفته اینجوری شدم، یه شب بستری بودم بعد دکترم سزارینم کرد.
ولی اگه خطرناک نباشه با استراحت و خوردن مایعات یا گاها سرم رفع میشه.
کم میشه ک ب من امپول دادن و دو روز بستری شدم و بعدش هی سرم میزدم
آب دور جنینکم شده بود ختم بارداری دادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.