دخترم از دیشب نخوابیده
باید ببرمش دکتر؟
😔😔😔😔

۴ پاسخ

من یباردخترم 17ساعت نخوابیدیماهش بود من گریه میکردم ساعتااخر

ببخشید این و میگم ولی سر هرچیزی بچرو دکتر نبر بازم خودت میدونی عزیزم به مرور درست میشه تنظیم میشه

نه غزیز

خب طبیعیه عزیزم فعلا خوابشون منظم نیست کم کم شبا میخوابن دکتر واسه چی

سوال های مرتبط