۴ پاسخ

شیر خودت رو میخوره شاید شیرت کم شده فکر میکنی خوب میخوره

توی روبیکا گروه زدیم دخترونه هرکی میخاد عضو شه به ای آیدی پیام بده برای لینک اونجا دورهم باشیم🥰
@kh_4noon

اگه ایدی من نیومد شما همینجا ایدی بدید من پیام میدم بهتون

خداااای من ینی جیش نکردن بچه ام ی دردسره
هرروز داره ب فوبیاهام اضافه میشه😐😂🤦🏻‍♀️

شیر نمیخوره زیاد؟

سوال های مرتبط

مامان ملـورین🐚🧚🏻‍♀️ مامان ملـورین🐚🧚🏻‍♀️ ۵ ماهگی