خانوما بچم از دیشب جیش نکرده از چیه بنظرتون چیکار کنم😔؟

۴ پاسخ

طبیعی هست بچه خواهر شوهر منم ۲ ماهش امروز امده خونمون پمپریز دیشب بچه هاش باز کردم تمیز بود
بخاطر رشد بچه است شیره جذب بدنش میشه
نهایتا یه بار جیش کنه
بچه خودمم صبح باز میکنم یا تمیزه یا یه جیش داخلشه

دختر منم نکرده از دیشب تا الان

اگر برای شیر بیدار نشده و تا صبح خواب بوده و بیدار نشده طبیعیه

پسر منم همینطوری شده یعنی پوشک خشک خشک

سوال های مرتبط

مامان آقا ویراد😍 مامان آقا ویراد😍 ۱۶ ماهگی
مامان اَفرا خانوم👶🏻 مامان اَفرا خانوم👶🏻 ۲ ماهگی
مامان آیدین کوچولو🩵 مامان آیدین کوچولو🩵 ۲ ماهگی
مامان ملودی خانوم🎀😍 مامان ملودی خانوم🎀😍 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد🐣💙 مامان مهراد🐣💙 ۴ ماهگی