مامانا ویزیت دکتراتون سال جدید زیادشده؟

۱۵ پاسخ

تازه قبلا خوب بود واسه جواب آزمایش اینا ویزیت نمیگرفت الان امروز برم و بخوام فردا برم ویزیت میگیره

من دیروز رفتم از ۳۳۰ شده ۵۰۰

اره من دیروز رفتم ۳۵۰ بود شده ۵۰۰

از ۴۰۰ تومن شده ۶۰۰

فوق تخصص کودکان۸۵۰گرفت

بلهههه ولی تا پایان تعطیلات بالا نبردن

بله ویزیت و سونو۸۷۰گرفت

من پنجشنبه ۲۸ رفتم ۳۵۰ بود ولی ۷ فروردین رفتم ۵۵۰ بود

متخصص رفتم ۵۰۰ گرفت
فوق تخصص هم ۹۰۰

من که هنوز نرفتم ولی معمولا افزایش قیمت‌ها از 15م به بعد اعمال میشه

۵۰۰متخصص اطفال

من 350 رفتم

من دخترمو بردم متخصص کودکان ۷۷۰ گرفت با بیمه‌ تامین

من هنوز نرفتم مطب ولی سونو افزایش قیمت نداده بود

پنجم رفتم مطب همون بود بالا نبرده بودن

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی
مامان نیارا🎀👶🎀 مامان نیارا🎀👶🎀 ۱۱ ماهگی