تازه قبلا خوب بود واسه جواب آزمایش اینا ویزیت نمیگرفت الان امروز برم و بخوام فردا برم ویزیت میگیره
من دیروز رفتم از ۳۳۰ شده ۵۰۰
اره من دیروز رفتم ۳۵۰ بود شده ۵۰۰
از ۴۰۰ تومن شده ۶۰۰
فوق تخصص کودکان۸۵۰گرفت
بلهههه ولی تا پایان تعطیلات بالا نبردن
بله ویزیت و سونو۸۷۰گرفت
من پنجشنبه ۲۸ رفتم ۳۵۰ بود ولی ۷ فروردین رفتم ۵۵۰ بود
متخصص رفتم ۵۰۰ گرفت
فوق تخصص هم ۹۰۰
من که هنوز نرفتم ولی معمولا افزایش قیمتها از 15م به بعد اعمال میشه
۵۰۰متخصص اطفال
من 350 رفتم
من دخترمو بردم متخصص کودکان ۷۷۰ گرفت با بیمه تامین
من هنوز نرفتم مطب ولی سونو افزایش قیمت نداده بود
پنجم رفتم مطب همون بود بالا نبرده بودن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.