۴ پاسخ

تو این سن یه کرم جدید میگیرن دست تو حلق کردنه😑شاید این کارو میکنه،علائم دیگه ای نداره؟اخه رفلاکس که باید بهتر بشه نه بدتر که

دست تو دهنش نمیکنع؟پسر من گاهی دست میکنه دهنش حالش بهم میخوره

برای منم چند روز‌بالا آورد بعد خوب شد

پسر منمممم اونجور شده

سوال های مرتبط