تو این سن یه کرم جدید میگیرن دست تو حلق کردنه😑شاید این کارو میکنه،علائم دیگه ای نداره؟اخه رفلاکس که باید بهتر بشه نه بدتر که
دست تو دهنش نمیکنع؟پسر من گاهی دست میکنه دهنش حالش بهم میخوره
برای منم چند روزبالا آورد بعد خوب شد
پسر منمممم اونجور شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.