۱۰ پاسخ

پماد چشمی تتراسکلین حتما به من گفتن بعد سوراخ کردن باید بزنی

من روزی سه بار با سرم سدیم کلراید شست و شو دادم و با پماد جنتکس چرب کردم خیلی زود خوب شد

عزیرم ب محض سوراخ مردن گوشواره طلا کردی تو گوشش سخت نبود اخه مال دختر منم گرد میترسم کنم تو گوشش

تتراسیولیکین فقط

عزیزم کاش گوشواره حلقه نمینداختی بدتر زخم میکنه بعدش هیچی نزن بهتره زوتر هوا میکشه خشک میشه خوب میشه من خودم گوش سوراخ میکنم همه مشتریهام اینجوری گفتم

خیلی اذیت شد؟

عزیزم همین اولش بهش طلا ننداز اذیت میکنه گوششو
اول زهر طلا رو بگیر بزار تو یه تیکه گوشت یه روز بعدش بنداز گوشش

تتراسایکلین بزن حتما

چ جرأتی داری

الکل سفید

سوال های مرتبط