ماما خوب برای یزد کسی دارید ؟؟؟

۲ پاسخ

من شهدای کارگر بودم
برای طبيعي رفتم اما بخاطر شرایطم سزارین اورژانسی شدم
بيمارستان های خصوصی نرفتم نمیدونم چجوریه ولی اینجا همه چی خوب بود راضیم

کدوم بیمارستان؟

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی