محتویات دومین سوپ دختری😋

تصویر
۵ پاسخ

همشو باهم میپزید یا جدا جدا

من برنج و سیب زمینی و پای مرغ و یه موچولو پیاز انداختم ویاز و پای مرغ برداشتم بعد میکس کردم

فککنم کدو حلواییه

هویچش یکم زیاده یبوست میشع

میشه بگین چیا هست و چطوری درست میکنید

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۸ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی ۱۱ ماهگی
مامان 🌾gandom🌾 مامان 🌾gandom🌾 ۱ سالگی
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی
مامان هیرمان و نیهان مامان هیرمان و نیهان ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۰ ماهگی
مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ ۱۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان دخملی مامان دخملی ۱۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی