بعد ۱۰روز تاخیر پریود برم بتا بدم یا زوده؟؟؟؟؟🫣

تصویر
۸ پاسخ

ن بابا زود نیست ده روز خیلیه برو حتما

دیگه الان تست نشون میده ک

بنظر منم زوده برا ازمایش

زود نیست ؟؟چرا دس بقیه میگن زوده یک هفتم وایسا
بی بی چکمم منفی شده
ولی ۱۰روز لک بینی دارم

چطوری طاقت آوردی با ۱۰ روز تاخییر بتا ندادی ؟

اره برو

اره دیگه

آره دیگه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ژیوان 🩵 مامان ژیوان 🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری