۳ پاسخ

نه هیچی نمیشه هروقت خواستی برو بزن

ن عزیزن واکسن شیش ماهگیم باید دوازده روز بعد بزنی

منم پسرم سرما خورد ۲۷ اسفند باید میزدم ولی دکتر گفت تا خوب نشده نزن

سوال های مرتبط