شما پول براش واریز نکنید اگه خودشون چیزی گفتن و اعتراض کردن بگو وقتی مدرسه نمیرن سرویس نمیخوان برای چی هزینه بدم
منم اسفند فقط برای ۵ روز پول کل شهریه مهدکودک دخترمو دادم
چندروز پیشم مربیش زنگ زد ولی از پول جیزی نگفت فقط گفت میخواستم حالتونو بمرسم و تبریک عید بگم
دیگه شهریه چی بدیم وقتی بچه ها خونه هستن
الان شرایط فرق داره نباید بدی
دیگ خودش متوجه میشه
منکه پول سرویس کل سالو دادم. قرارداد شرکتشون اینطور بود 😢
چجوری نداره عزیز نده وقتی کاری نکرده چه پولی اخه
یعنی چی مگه قرارع وقتی مدرسه نمیره هم پول سرویس بدی ☹️☹️☹️☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.