سلام مادرهای محترم
لطفاً راهنمایی کنید
پوشک
شیر خشک

تصویر
۱۰ پاسخ

کلا بلند خوشکل تره و اینکه یکیش و بلند بزنی یکیش و کوتاه جالب نمیشه

من فاصله یک متر و نیم دارن کلا پرده یک سره زدم بلند خونه بزرگتر شد انگار

قطعا بلند

بلند مینیمال بزن😍🤌🏻

قطعا بلند
چون‌اصلا اضافه ی پارچه ی پرده ی کوتاه هیچ تاثیری رو قیمت نداره و برای دوزنده
و قطعا بند شیک تره🤌🏻

بلند باشه حیفه پارچه چیده بشه هزینه اش هم همون در میاد واستون

بلند شیکتره

سلام عزیزم بنظرمنم بلند شیک تر میشه👌👌

اگر میخوای جلوی در هم پرده بزنی بله شبیه هم باشه قشنگتره و بلند مثل پرده پنجره
اما چرا جلو در و‌پرده بزنی؟؟؟

بلندباشه شیک تره

سوال های مرتبط

مامان 🎀مارال جونم🎀 مامان 🎀مارال جونم🎀 ۱۱ ماهگی