۸ پاسخ

اب دستگاه تسویه نمیتونید تهیه کنید؟

الفا داری

اب معدنی خوب نیست کلا برا ما بزرگا هم بده من اب تصفیه براش میخرم میجوشونم چون خودمون تصفیه کن نداریم

منم اب رسوب داره ولی میجوشونم میدم از اول همینکار و کردم
به نظرم خیلی بهتر از اب معدنی هست .

اب اشامیدنی میتونی بدی
اب معدنی نه
دقت کن رو بطری ها بعضیاش نوشته اب اشامیدنی یعنی همون تصفیه شده

اب ماجان جوشیده شده فقط باید تو دمای محیط باشه

اب معدنی نجوشون فقط گرم کن و باهاش شیر خشک درست کن
یه دوستام برا بچش با اب جوشیده و اب معدنی قاطی میکرد شیر خشک درست میکرد

من اب ماجان میجوشوندم

سوال های مرتبط