۴ پاسخ

سیتریزین بهش بده

پسر من دندونای اولش ک میخواست دربیاد سینش افتضاح شده بود
انگار سرماخورده بود
خیلی بد بود
ابجیم هم وقتی میخواست دندون دربیاره می‌ریخت تو سینش . سینش بهم می‌ریخت

ازیترومایسین ۳ روز بده روزی ۳ سی‌سی.انتی بیوتیک نخوره همینجوری میمونه.دکتر بچه من میگه این علائم ربطی ب دندون نداره.دندون فقط تب رو تشدید میکنه
اسهال یا چرک سینه ربطی نداره

آره ممکنه از دندون باشه عزیزم

سوال های مرتبط