سیتریزین بهش بده
پسر من دندونای اولش ک میخواست دربیاد سینش افتضاح شده بود
انگار سرماخورده بود
خیلی بد بود
ابجیم هم وقتی میخواست دندون دربیاره میریخت تو سینش . سینش بهم میریخت
ازیترومایسین ۳ روز بده روزی ۳ سیسی.انتی بیوتیک نخوره همینجوری میمونه.دکتر بچه من میگه این علائم ربطی ب دندون نداره.دندون فقط تب رو تشدید میکنه
اسهال یا چرک سینه ربطی نداره
آره ممکنه از دندون باشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.