۱ پاسخ

من فکر میکنم ویروسه بچه منم گرفت تب نکرد ولی سرفه خلطی و آبریزش بینی داشت ،شریت آیورامی و پلارژین باهم دادم بعد تقریبا ده روز خوب شد

سوال های مرتبط