۶ پاسخ

منم این همه ورزش و پیاده روی رفتم و فعالیت کردم ک باز بشم همه حدر میرع😑

بهتر مثل خانوما میری سزارین
بخدا درد سزارین پیش طبیعی هیچی نیست
من درد طبیعی رو کشیدم وحشتناکه

اینکه بدونی خیلی بهتره
من نرفته بودم کلی درد طبیعی کشیدم آخرم سزارین شدم چون لگنم کوچیک بود.مرگُ ب چشمم دیدم اشتباه منو نکن بنظرم حتمن برو

بسلامتی زایمان کنیم راحت بشیم

خب عزیز دو تا راه بیشتر نداری یا طبیعی یا سزارین نمیتونی بالا بیاریش که😂
من خودم فانتزی درست کرده بودم میگفتم تو شکمم میخوام تبدیل به پازلش کنم در بیارم سر هم کنم نمیخوام هیچکدوم روشارو🥲

من تازه معاینه شدم 🥴🥴🥴

سوال های مرتبط