۱۴ پاسخ

خیلی وقته عزیزم

ن گلم زوده
فعلا نمیگیرم

من از پوشک گرفتم ولی گاهی بهم نمیگه جیش میکنه ب خودش

اره زود گرفتم

اره هم جیش میگه هم پی پی
ولی شب تا صبح همچنان پوشک میکنم

دارم همین روزا باهاش تمیرین میکنم خداروشکر نسبت به اول بهتر راه افتاده

من از جیش گرفتم سه ماهه ولی از پستونک نه

نه فعلا تو این اوضاع قصدشو ندارم چون امادگیش ندارم

تازه چند روزه واسه شماره 2نمی گه وخیلی بده

اره گرفتم ۳ ماهی میشه

ن هنوز

اره گرفتم تو ۲۲ماهگی یه هفته اولش سخته بعدا درست میشه

اره خداروشکر
من تو شیشه موندم یجور قشقرق به پا میکنه جرات ندارم

ن زوده هنوز نگرفتم فعلا قصد ندارم تا یکسال بعد ببینم چیمیشه

سوال های مرتبط