توصیه هاتون برا رفلاکس خانوما ؟؟!!

تصویر
۵ پاسخ

علاعم بچه ت چبه

شیر هر۲ ساعت طبق وزنش آروغ گیری عمودی نگه داشتن سطح شیبدار خوابوندن و رعایت کردن رژیم غذایی

فقط شیب داربخابونش دخترمن اولش بالامیاردازدماغ میلرزیدم ازترس دکترش داروندادگف شیب داربخابونش ب بغل

منکه بردم متخصص اطفال گفت موقع شیر خوردن زیر سرش بزار شیب داشته باشه موقع خواب هم همینطور،بعد شیر حتما آروغ بگیر
به من گفت دو ساعتی ۶۰ تا بهش شیر بده
بیشتر بدی رفلاکسش بدتر میشه

شیب دار بخوابون من دخترم خیلی فرق کرد شیرم کم کم بده زود زود بده

سوال های مرتبط

مامان فندق☺️ مامان فندق☺️ ۸ ماهگی
مامان نیکا🌸 مامان نیکا🌸 ۱۱ ماهگی