فرزند
پوشک
شیر خشک
بچه

تصویر
۳ پاسخ

من خونم شرق تهرانه مجیدیه از ۵شنبه خونمم
۱ ماه بود اواره خونه اینو اون بودیم بسه دیگه😅هرچه بادا باددد

ما خونه ایم چاره یی نیست معلوم نیس کی تموم بشه از هفته دیگه هم کارا حضوری میشه بما گفتن هرکی نیاد سرکار عدم نیاز میزنیم

هر بار ک یک جارو نمیزنن

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط