۱۰ پاسخ

آپتامیل کلا از نان بهتره منم اپتامیل میدم راضیم وزندهیش بهتره نسبت ب نان

بگو تو راس میگی 😬

خواهرزاده ۸ ماهه میخوره تو این هشت ماه ۷ کیلو اضافه کرده

عزیزم یا توهم زده یا بچه مریضه وگرنه اصلا نمیشه

اگ‌اینجوری اضافه کرده یعنی بچش یه مریضی داره مگ میشه 😕😕😕😕

اون بنده خدا توهم داشته🥴 یا میخواسته چ_ی بیاد وگرنه دیگه مشکل باید داشته باشه بچه ک اینقدر زیاد اضاف کنه

ن بابا حرف میزنن

چ‌جور انقدر اضافه کرد ماشالله منم میدادم امااونجوری نشد نهایت ی کیلو

اپتامیل پیدا نمیشه

نه😐 مگ اینکه بچه تیرویید داشته باشه

سوال های مرتبط