۲ پاسخ

قرص از داروخونه بگیر فک کنم اسمش کابرلین هست من سر بچه اولم دو روزخوردم الانم گوگل نیس اسم دقیقش بهت بگم

شیرمن به مرور خشک شد شیش ماهش بود ۲ ماه بستری بود ای سی یو دیگه بعد اون ان جی گذاشتم وبعدش نگرفت🤕

سوال های مرتبط