خانما قنداق کردن تا چندماهگی مفیده؟؟؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم ببخشید سوال داشتم شما زیر نظر خانم حاجی باقری بودین ؟و اینکه چه بیمارستان هایی بودن

من تا ۳ ماهگی قنداق کردم
بعدش دیدم بچم گناه داره داره اذیت میشه دیگه نکردم

تا وقتی دستاش میپره
من از واکسن ۴ ماهگی به بعد دیگه قنداق نکردم
خوشش نمیومد

سوال های مرتبط