۸ پاسخ

من 1و2و3هرکدوم سه دست گرفتم

به نظرم فعلا صفر و یک بخر بقیه سایزا بعدا

من بیشتر سایز ۳ گرفتم ، چون اونا زود کوچیک میشه

من صفر و یک گرفتم نارس دنیا اومد اندازش نبود رفتم 00 گرفتم
الان دو کیلو هست هنوز دو صفر میپوشه یکمی هم بزرگه براش

سایز ۱ تا ۳ بگیر
سایز ۱ و ۲ زیاد بگیر مخصوصا شلوار

مال دخترم هس فقط میخوام یکی دو دس نو بگیرم

بنظرم ۱ بیشتر استفاده میشه ۳دست بگیر
سایز ۲میخوره ب تابستون بچه هامون هوا گرمه بیشتر تیشرت شورت فک کنم استفاده کنیم

1 .2 سه دست بگیری خوبه

سوال های مرتبط