من 1و2و3هرکدوم سه دست گرفتم
به نظرم فعلا صفر و یک بخر بقیه سایزا بعدا
من بیشتر سایز ۳ گرفتم ، چون اونا زود کوچیک میشه
من صفر و یک گرفتم نارس دنیا اومد اندازش نبود رفتم 00 گرفتم
الان دو کیلو هست هنوز دو صفر میپوشه یکمی هم بزرگه براش
سایز ۱ تا ۳ بگیر
سایز ۱ و ۲ زیاد بگیر مخصوصا شلوار
مال دخترم هس فقط میخوام یکی دو دس نو بگیرم
بنظرم ۱ بیشتر استفاده میشه ۳دست بگیر
سایز ۲میخوره ب تابستون بچه هامون هوا گرمه بیشتر تیشرت شورت فک کنم استفاده کنیم
1 .2 سه دست بگیری خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.