۸ پاسخ

یکماه

از هفته دوم دو استفاده کردم
دو رد میندازه باید سه بگیرم

من ۳ میبندم

دختر من نهایت ۱هفته سایز ۱ استفاده کرد
اونم چون بسته اش رو باز کرده بودم مجبور بودم استفاده کنم
بعد ۱هفته سایز ۲استفاده کرد

من بچم ماشالله درشت بود سایز یک رد مینداخت از دو هفتگی سایز دو استفاده کردم

یک ماهش پرشد دو گذاشتم

بستگی به وزن بچه داره من تا یک ماهگی بیشتر اندازش نشد

اول دو ماهگی

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی