خانوما شما از کمربند بارداری استفاده کردید؟؟کاربردی هستش بگیرم؟

تصویر
۱۷ پاسخ

منم دارم ،البته ازین مدلا نیست ،مدلیه که گودی کمر رو پر میکنه بعد زایمان قسمت شکمی رو برمیدارم میشه کمربند بعد زایمان،من خیلی دوسش دارم

دقیقا من الان مهمون دارم کمربند بستم راحت کارامو میرسم

منم دارمش، خیلی خوبه

داخل دیجی کالا هست
از ۴۰۰ تومن به بالا
منتها من نمیتونم انتخاب کنم
من شکم ندارم، ولی از اول بارداریم کمردرد بدی دارم

منم دارمش

اره همشششششش من مارک طب و صنعت دارم از بارداری قبلیم

اره خوب من از همین دارم برای تو ماشین خیلی خوب

من که استفاده میکنم خیلی کمکم میکنه واقعا از این مدلی که عکس گذاشتی نیست البته مدل دیگشو گرفتم برای خودم

من دارم بارداری اولم گرفتم
الانم دو روزه میبندم از کمردرد شدید

من استفاده نمیکنم، فشار نمیاره به بچه؟ الان بگیریم یا وقتی شکم بزرگتر شد؟ چثن من فعلا شکم ندارم

من دارم همیشه بستست

اره منم دارم نصف دردات باهاش برطرف میشه.
نمیزاره سنگینی بچه اذیتش کنه.
فقط بدی ک داره چسبی هست و بعد یه مدت چسبش شل میشه

وااای عالیه بخصوص برای کارای روزمره خونه و بیرون رفتن

اره من استفاده میکنم دیگه کمرم درد نمیگیره، موقع خواب و نشستن بازش کن

آره من دارم خیلی برا رفع سنگینی و کمر درد عالیه

برا چیه این

سوال خوبی بود کاش بقیه تجربیاتشون رو بگن

سوال های مرتبط