سلامم مامانای شمالی اونجام خبری هس؟؟؟

۹ پاسخ

امشب دوباره جنگنده اومد

امشب از رشت ی جنگمده رد شد بعدشم صدای پدافند اومد

انزلی خوبه بریم؟

نه اصلا خبری نیست

شفت امروز ساعت ۷ زد

سلام کدوم شهر شمال میخوای بیای

بابلسرو فقط دو بار زدن

نه خبری نیست فقط گاهی جنگده رد میشه از بالا سرمون

سلام نه خبری نیست

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط