۱۱ پاسخ

هاله داره انگار یکی دیگه بزن
منم ۴ روز مونده زدم منفی شد
دیگه بیخیال شدم

یکی دیگه بزن

هاله داره بازم بی بی رو تکرار کن

هاله داره مثبته

هاله میبینم من

مال منم چند بار اینطوری شده بود خط تبخیره توش سفیده منفیه

مبارکه برو بتا

مال منم اینجوری شد چرا گفتین منفیه خب🫠بعد چن دیقه افتاد ؟

ن مثبته گلم هاله داره

هفت روز، دیگه برو ازمایش بده خیلیه

هاله میبینم یکی دیگه هم بزن

سوال های مرتبط

مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی