۵ پاسخ

بچه های من که طول روز یکی میخوابه یکی پست میده و بعدش تحویل شیفت میدن خیلی کم پیش میاد که هردو باهم بخوابن😑

من صبح تنهام.پسرمو میزارم داخله تاب میخوابونم.دخترمم بغلمه.وقتی پسرم خوابید.دخترمو روپا میزارم.میخوابونم.البته همیشه داخل تاب نمیزارما.خلاصه اول پسرم ومیخوابونم.چون دخترم حساسه با کوچیکترین صدابیدارمیشه.بعضی وقتاهردو نوبتی روپامیزارم.آقام که میاد یه قل روپاشه.یه قل دیگه روی پای من

وای خدا بهت صبر و توان بده والا ما یدونه داریم نمیدونیم چیکار کنیم 😑

من که دوقلو ندارم ولی خودم و خواهرم دو قلو هستیم مامانم میگه هردوتونو تو یه اتاق جدا میخوابوندم که هم‌ دیگه رو بیدار نکنید

تو به من بگو چه جوری میخوابونیشون ،من که یه قل دارم سرویس شدم روپا که نمیخوابه گهواره که نمیخوابه باید باشه من آنقدر تو پتو تاب بدیم تا بخوابه دارم میمیرم از خستگی

سوال های مرتبط