فردا ان تی دارم کاری باید انجام بدم چیزی بخورم ؟

۵ پاسخ

قبل سونو حتما شیرین بخور

ببخشید خانوما.برای آزمایش باید ناشتا باشیم.؟

من با مثانه خالی بود قبلش هم یه آبمیوه انبه خوردم اوکی بود

نه کار خاصی نداره فقط با مثانه پر برو

نه کار خاصی نداره
مثل سونوهای قبل هست

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری