۵ پاسخ

چون فاویسمی بود پدرم و در اورد ۲ روز تو خونه تو دستگاه بود خوب شد باز چند روز بعد رفت بالا ۴ روز بیمارستان تو دستگاه موند بسکه خنکی خوردم مردم

فقط دستگاه ترنجبین قطره بیلی ناستر روزی ی قطره لیمو شیرین هم رو زبونش بریز گرمی هم نخور باسنشم با عرق کاسنی بشور

فقط با شیر خوردن زیاد خوب شد ترنجبین و دستگاه و اینا همه علافی بود

فقط دستگاه،شیر دهی منظم،شیرخشک هر یک ساعت ۳۰ سی سی
زردیش چنده؟

فقط دستگاه بیار خونه و شیر خشک با سرنگ آروم بهش بده نان ۱

سوال های مرتبط

مامان دلی



🎀 مامان دلی 🎀 ۳ ماهگی