چون فاویسمی بود پدرم و در اورد ۲ روز تو خونه تو دستگاه بود خوب شد باز چند روز بعد رفت بالا ۴ روز بیمارستان تو دستگاه موند بسکه خنکی خوردم مردم
فقط دستگاه ترنجبین قطره بیلی ناستر روزی ی قطره لیمو شیرین هم رو زبونش بریز گرمی هم نخور باسنشم با عرق کاسنی بشور
فقط با شیر خوردن زیاد خوب شد ترنجبین و دستگاه و اینا همه علافی بود
فقط دستگاه،شیر دهی منظم،شیرخشک هر یک ساعت ۳۰ سی سی
زردیش چنده؟
فقط دستگاه بیار خونه و شیر خشک با سرنگ آروم بهش بده نان ۱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.