شما خیلی زود بی بی چک زدی عزیزم صبر کن
تا یه هفته حتی دو هفته وقتی داری بی بی بزنی
انشالله که نی نی دار میشی گلم😍🥺
به نظرم یه چند ماه استراحت کن و قرص و امپول نزن همینطوری فقط اقدام کن بی استرس
🥲🥲بهت گفتم صبر کن ک خواهر اینجوری الان استرس همنداشتی
شاید لقاح دیر گرفته بزا پریودی عقب بیوفته بی بی بزن
شمام احتمالا مثبتی لقاحت دیر گرفته از موعد ک رفت آزمایش بده
علت درد تا روز 13 عوارض آمپول
من خودم روز 13 بیبی چک زدم مثبت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.