۵ پاسخ

شما خیلی زود بی بی چک زدی عزیزم صبر کن
تا یه هفته حتی دو هفته وقتی داری بی بی بزنی

انشالله که نی نی دار میشی گلم😍🥺
به نظرم یه چند ماه استراحت کن و قرص و امپول نزن همینطوری فقط اقدام کن بی استرس

🥲🥲بهت گفتم صبر کن ک خواهر اینجوری الان‌ استرس هم‌نداشتی
شاید لقاح دیر گرفته بزا پریودی‌ عقب بیوفته بی بی بزن

شمام احتمالا مثبتی لقاحت دیر گرفته از موعد ک رفت آزمایش بده

علت درد تا روز 13 عوارض آمپول
من خودم روز 13 بی‌بی چک زدم مثبت بود

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته سی‌وهفتم بارداری