ون هنوزم میدم
دکتر بهم گفت تا هشت ماهگی بده
بله من میدادم
روش نوشته تا شش ماهگی
دکتر به من گفت کم کم ۲ رو شروع کن. اول روزی یک وعده ۲ بده باقیش ای ار. فردا دو وعده ۲ بده باقیش ای ار. انقد ادامه بده که ای ار حذف شه. البته بستگی به وضعیت رفلاکس بچه هم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.