۴ پاسخ

ون هنوزم میدم

دکتر بهم گفت تا هشت ماهگی بده

بله من میدادم

روش نوشته تا شش ماهگی
دکتر به من گفت کم کم ۲ رو شروع کن. اول روزی یک وعده ۲ بده باقیش ای ار. فردا دو وعده ۲ بده باقیش ای ار. انقد ادامه بده که ای ار حذف شه. البته بستگی به وضعیت رفلاکس بچه هم داره

سوال های مرتبط