یه اعتقاد بی رحمانه ای دارم که اگه عمر سر بیاد هر جایی هم باشیم تموم میشه ،برا همین من هیچ جا نرفتم با اینکه الان یه ماهه تقریبا هر روز خونمون میلرزه از انفجارا،شما هم خودت میدونی و زندگیت هر جا راحت تری و احساس بهتری داری بمون
بندر مثل روزای اول نیست روزا 20تا 30تا بزنه
شبی میاد پنج شیشتا محکم مبندازه و میره
من نرفتم هیچحا نرفتم. یچیزی بگم من خونم تپه الله اکبر بود یه خونه پیدا کردم امیر اباد
گفتم پامیشم
پاشدم دقیقاروز بعذش تپه رو زدن رفتم دیدم خونم پوووودر سده بود دراش پنجرش همه جااااش
خدا خواست
اگه خدا بخاد
اگع عمرت ب دنیا باشه هرجا باشی زنده مبمونی
اگه هم پبمونه عمر ادمی تموم شده باشه تو شیشه هم بری عجل میاد و پیدات میکنه🥲
منم بندر غریبم ولی موندم جایی نرفتم مثل سگ هم میترسم😅
من ب شخصه نمیتونم جایی ببشتر از دو روز بمونم
هرجاهم برم خیلی خیلی باهامون خوب رفتار میکننا
اما خودم معذب
جوری ک روز دوم باکریه از خپاب پا میشم و میگم بریم نمیتونم خونه کسی بمونم حتی خونه مادرم
منم خونم بندر عباسه و الان یکماهه از همسرم دورم.کجای بندرید شما؟
خیلی گریه و ناله کردم پیش همسرم که برگردیم خونه. هر دفعه باهام حرف میزنه و راضیم میکنه که نریم. ولی دیگه صبرم تموم شده😔
دقیقا منی شوهرم میگ نیا اینجاخیلی بده،همسایه هامونم کسی نیس
چنددیقه پیش مدرسه وسط ششصد زدن بامنبع آب
منم چهارده روزه اومدم شهرستان خسته شدم شوهرم هم قراره آخر هفته برگرده تهران دارم از دلشوره میمیرم
منم رفتم خونه مامانم یکماه
بعدا برگشتم دیدم جنگ که تمومی ندارع
ما اهوازیم هر روز هم اهواز رو میزنه
چند روز رفتم شهرستان و برگشتیم
خسته شدم نتونستم بمونم واقعا معلوم نیست چقدر این جنگ طولانی بشه مگه میتونیم کل عمر فرار کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.