میشه نظرتونو بگین😖🥲

فرزندپروری تب شیرخشک شیر

تصویر
۱۰ پاسخ

الان بچه ها بیشتر از هرکسی ب مادرشون نیاز دارن
اگه فکر این چیزا ذهنتو مشغول نمیکنه برو.. چون من ب شدت نشخوار فکری دارم راجب دور موندن از بچم

همچیو نمیشه فدا بچه کرد بعدا حسرتش میمونه

اصلا این کارو نکن.بچه تو آواره کنی که چی بشه . آسیبی‌که دوری ازت به بچه ت میزنه اصلا قابل جبران نیست.

بیخیال بابا بچه گناه داره

چطوره بری آزاد چون اینکار اصلا عاقلانه نیست
الان مجرد هام آزاد میرن الان با این همه سهمیه ای و بچه امکان قبول شدن دولتی ام کم تازه بشیم باز روزانه قبول شی کاملا هزینه رو دولت بده شبانه ام با هزینه رفت برگشت خورد خوراک همون میشه

من دارم دکتری میخونم بچمم ۴ ماهشه
الآن بچه به من نیاز داره ۴صباح دیگه به اسم و رسم من
بخون و اصالت بساز براش
اگرم خودت تصمیم گرفتی نخونی بدون خودت تصمیم گرفتی بعدا نگی به بچت که من بخاطر تو نرفتم وگرنه الآن معلم بودم

وقتی ایندتو درست کنی مطمعن یاش بعدا هم پیش بچت احترام داری و حرفت بروعه ولی چیزی نداشته باشی میشی یه ادم پوچ همه چیو فدای بچه نکن

بچت کوچیکه

وای توروخدا چطوری دلت میاد
قبل بچه باید اینکارو میکردی
الان اولویتت باید بچت باشه خیلی کوچولوعه هنوز
منم دارم درس میخونم برای مهر نظام مهندسی ولی نمیدونم دیگه کی بشه دفتر بزنم شاید چهار پنج سالگیش شایدم تا زمان مدرسه

بچت بعد کی نگه میداره؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نورا🦢💕 مامان نورا🦢💕 ۲ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی
مامان نیکان🩵👩🏻‍🍼 مامان نیکان🩵👩🏻‍🍼 ۱ سالگی