۴ پاسخ

میشه تو آش ریخت.یا شعله زرد یا شیر برنجش کرد

باهاش غذای عربی درست کن وسطش مواد مثل دلمه بزار سرخش کن .اسم غذا یادم رفته

شیر برنج

باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان رضا و رستا❤️❤️ مامان رضا و رستا❤️❤️ ۴ سالگی
مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی