چقد من استرس زایمان رو دارم تو این اوضاع
فک کنم از اول ک بردن رو تخت تا ببرنم بخش ۴۵دقیقه شد همش.تا ب خودم بیام داشتم پسرمو شیر میدادم😅
کلا یک ساعت🥴
نهایت ی ساعته میری اتاق عمل و میارنت ریکاوری،ک بعد میبرنت بخش
۲۰ دقیقه عملم طول کشید ۲ساعت تو ریکاوری بودم
من قشنگ دوساعت تو اتاق عمل بودم دکتره انقد حرف میزد یواش بخیه میزد سری ازبین رفته بود میفهمیدم قشنگ
تو خود اتاق عمل 40 دقیقه کلا با ریکاوری 2 ساعت
نیم ساعت تا چهل دقیقه فکر کنم بیشتر طول نکشید
دختر اولم یه ربع اما نیم ساعتم ریکاوری
نهایت ی ساعته میری اتاق عمل و میارنت ریکاوری،ک بعد میبرنت بخش
یه ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.