۴ پاسخ

خب خودت درست کن که ملایم باشه

نترید تو یخچال نباشه ک نخوره یااینکه اگه خودتون مصرف دارین بریز تو قابلمه ای پیزی ظرفش متفاوت باشه متوجه نشه خودتون قایمکی بخورید ک بنظرم راه اول راحت تره 😂😂😂

پسر منم ترشی دوست داره ولی ظررع برابچه

تو خونه نداشته باش تا از سرش بیفته

سوال های مرتبط