۴ پاسخ

اگه تیروئید داری وقتی تنظیمم شد باید قرصتو بخوری تا روز آخر بارداری باید قرصتو بخوری

بله با قرص کنترل میشه فقط به شرطی که یک متخصص غدد خوب برات دوز دارو تعیین کنه

منم تیروئیدم کم کاره امروزم وقت دکتر دارم میرم هم جواب آزمایشمو نشون بدم هم تشکیل قلب نینیم🥹

اره عزیزم ولی باید یک مدت قرص بخوری که خوب بشی اصلا نگران نباش عزیزم🥺

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وسوم بارداری