۱۱ پاسخ

ما ک شیر نمیدیم نباید بخوریم ؟من دوسه ماه بعد زایمانم خوردم دیگ هیچ مکملی نخوردم شیر نمیدم

من از روز اول زایمانم قرص felip 20 و همچنین کلسیم و مولتی ویتامین که خب برند های مختلفی داره مثل ساپلاس سویس انرژی مصرف میکنم اوکی

من مکمل شیر دهی ففول میخورم با کلسیم و د۳

مولتی ویتامین اکتی ناتال هم تو بارداری هم شیردهی میتونی استفاده کنی با کلسیم وضعیت زانوی من داغون بود الان میخورم بهترم به نسبت اگه میتونی حتما یه چکاپ بده منم میخام بدم ببینم چی بدنم کمه که‌ زانوم درد میکنه

منم دقیقا همینم حس میکنم از بدنم داره میره
اهن
ویتامین دی
کلسیم
مولتی ویتامین باید بخوری
البته که من منظم نمیخورم و فراموش میکنم

هیچی

من که اصلا تو هردو بچم بعد زایمان اصلا قرص نخوردم

من اهن میخورم و کلسیم البته اگ یادم نره

ویتامین دی ۲۰۰۰
قرص استئوکینون
البته تحت تجویز دکنر
باید دی و کلسیم با توجه به نیاز بدنت بخوری
بعد از زایمان هر روز میخورم

نه اصلا ولی مولتی ویتامین کلسیم خوبه

مامانا گروه زدیم روبیکا برای ماماناس هرکی دوست داشت آیدی بده عضوش کنم

سوال های مرتبط

مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی