۳ پاسخ

من ولرم میکنم اینجوری بیشتر دوست داره

من میذارم رو حرارت یکم گرم شد برمیدارم...بتری هست

پاکتی رو جوشوندن نیاز نیست ولی بطری رو حتما باید هربار یزرشو بجوشونی ببینی سالمه یا نه بعد بریزی دور اگه میخوای گرم بدی نباید جوش بیاد

سوال های مرتبط