۱۱ پاسخ

لورال

عزیزم موس صورت بزن قیمتش هم یک سوم این ک گفتی مطچعن باش دعام می‌کنی
خواستی بهم روبیکا پیام بده بیشتر بهت بگم
آیدی
@AEN76831403
عدد رو ب انگلیسی بزن

من یه کرم پودر خیلی به پوستم میسازه. پوشانندگی عالی. سبک. خیلیم میمونه رو پوستم نمیماسه. اسمش تونایت. قیمتش هم فک کنم ۶۰۰ ۷۰۰ تومن باشه.

من فارماسی استفاده میکنم خوبه

من سی سی فارماسی میزنم برا پوست چربه خیلیییی سبکه

این کرم پودر خیلی خوبه و گیاهیه استفاده میکنم

تصویر

من نستور
نزدیک ۵۰۰ایناس
ضد افتابم داره خیلی راضیم
چون پوستم پوست پوستی مبشه با هر کرمی این عالیه
کرم موس نستورم گرفتم هر موقع بخام مهمونی بزم میزنم

من شیگلم استفاده می‌کنم عالیه از اون مدلش که سرش کرم رنگه

ریمل و خط چشم چییی

عالللللی

لگراند شیشه ای

سوال های مرتبط