۲ پاسخ

اره ممکنه
منم خودم سرما خوردم بچه هم سرما خورد
چهار ماهش هست

پماد ب ب کلد بزن ب یقه ش

اسپری بینی سدیم کلرید م بگیر بزن ت دماغش ک سرما نخوره

سوال های مرتبط

مامان اوینا
اوینا مامان اوینا اوینا ۶ ماهگی