۶ پاسخ

سلام عزیزم چه داروهایی مصرف کردی که چند تا فولیکول داری دوز دارو بیزحمت بگو

توکلت بخدا بسپار ب خودش کافیه خدا بخواد

منم این ماه دارو استفاده کردم ۱۷-۱۸ -۲۱ داشتم ضخامت منم کمه استرادیول میخورم

لوبیا سبز بگیر بخور برا ضخامت عالیه

من فولیکول 23داشتم باردار نشدم

اع منم فولیکولام دقیقا همین بود روز ۱۳ سیکلم و دکتر بمنم گف خیلی خوبه حتی احتمال دوقلو بودن هس.ولی خب ضخامت رحم ۷ بودم من.اک شالله ک باردار شی عزیزم توکلت بخدا باشه

سوال های مرتبط