سلام عزیزم چه داروهایی مصرف کردی که چند تا فولیکول داری دوز دارو بیزحمت بگو
توکلت بخدا بسپار ب خودش کافیه خدا بخواد
منم این ماه دارو استفاده کردم ۱۷-۱۸ -۲۱ داشتم ضخامت منم کمه استرادیول میخورم
لوبیا سبز بگیر بخور برا ضخامت عالیه
من فولیکول 23داشتم باردار نشدم
اع منم فولیکولام دقیقا همین بود روز ۱۳ سیکلم و دکتر بمنم گف خیلی خوبه حتی احتمال دوقلو بودن هس.ولی خب ضخامت رحم ۷ بودم من.اک شالله ک باردار شی عزیزم توکلت بخدا باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.