وقتی بچه دستشویی کنه بخوای بشوریش باید به یه پارچه بپیچی بیاریش دیگه به اون پارچه میگن خشککن اره برای بیمارستان نیازه پسر من ۳ بار تا صبح پیپی کرد مامانم هی میشست میپیچید به خشک کن خشکش میکرد بعد مای بیبی میکرد
آره عزیزم ضروریه وقتی شستی برای خشک کردن لازمته من ۴ تا گرفتم خیلی بدرد میخوره ۳تا اینا بگیر
خیلی لازم میشه حتما بخر وباخودت داشته باش.
یکی بردار شاید پی پی کرد خواستی بشوریش از خشک کن استفاده کنی
من ۳ تا خریده بودم تو این ۵ روز بیشترین وسیله که استفاده شده همین خشککن ها بود. خیلیییی بدرد میخوره.حتما جنسش نخ پنبه باشه.
بله لازمه ببری برای خشک کردن بچه
چون دختر من تو بیمارستان پی پی نکرد لازمم نشد
بله عزیزمنیازه
چنتا هم بخر
هی باید خشککنی بچه رو
بعد شستن بپیچی ب بچه
ار خیلی لازمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.