۶ پاسخ

من ده تا گذاشتم تو ساک
برا خودمم ی بسته میبرم

بستگی به بیمارستان داره من هرچی بردم بدون استفاده موند حتی لباس نوزاد هم خودشون دادن با پوشک و پد بهداشتی و همه چیز حتی تعویض پوشک هم خودشون انجام میدادن

برای بچه زیاد نمیخواد ولی خودت یه بسته رو راحت استفاده میکنی

من برای خودم نصف بسته از این بزرگارو بردم چون باید دوتایی بزاری احتمال داره کم بیاد
برای بچه هم یه بسته کامل بردم ، نیاز نشد ولی محض احتیاط همراهت باشه بد نیست

یک بسته نی نی یک بسته خودم اضافیش میارم خونه ضرر ندارع

من ۵ تا برای خودم برداشتم ۱۰ تا برای نی نی

سوال های مرتبط