خانما اینا چیه رو بدن پسرم لطفاً جواب بدین؟؟

تصویر
۶ پاسخ

تب داشته ؟
اگر داشته از تبه خودش خوب میشه
اگر ن لابد ب چیزی یا غذایی حساسیت نشون داده

پسر من سه روز تب کرد بعد اینجوری بدنش بیرون ریخت دکترش گفت ویروس روزوئلا هست. الان بیشتر بچه ها میگیرن. غذای گرم بهش ندی زیاد من دادم خوب شده بود دوباره ریخت بیرون. دکتذش گفت داروهم نداره فقط زینک داد

فقط رو شکمشه؟کف دست و پا کشاله ران نیست؟؟

فک‌ کنم حساسیت داده

تب داشته؟

تب نداشته قبلش؟
اگر تب داشته ویروس رزئولا بوده
اگرم تب نداشته حساسیت غذایی

سوال های مرتبط

مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی
مامان آوا👧🏻 مامان آوا👧🏻 ۱۷ ماهگی