تب داشته ؟
اگر داشته از تبه خودش خوب میشه
اگر ن لابد ب چیزی یا غذایی حساسیت نشون داده
پسر من سه روز تب کرد بعد اینجوری بدنش بیرون ریخت دکترش گفت ویروس روزوئلا هست. الان بیشتر بچه ها میگیرن. غذای گرم بهش ندی زیاد من دادم خوب شده بود دوباره ریخت بیرون. دکتذش گفت داروهم نداره فقط زینک داد
فقط رو شکمشه؟کف دست و پا کشاله ران نیست؟؟
فک کنم حساسیت داده
تب داشته؟
تب نداشته قبلش؟
اگر تب داشته ویروس رزئولا بوده
اگرم تب نداشته حساسیت غذایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.