۱۳ پاسخ

اگ شیرخشکیه شیر ال اف بهش بده این چند روز ک اسهاله

فقط شیرخشک ال اف می‌تونه خوبش کنه

موز و سیب خودش باعث اسهال میشه فقط موز کال یا نرسیده خوب هست

درمانش فقط قطره آیی که برات فرستادم
تجویز پزشک قشنگ جمع می‌کنه
حتما بده پدیرلاکت واینا جواب نیست
سویق سنجدم سریع عمل نمیکنه
پرو بیبی گیاهی سریع از داروخانه بگیر

پودر کیدی لاکت بریز تو غذا یا شیر عالیه

روزی چند بار دستشویی می‌کنه که اسهاله

سیب ک اسهالو بدتر میکنه
موز یا کته ماست بده
حتما او آر اس بده چون آب بدنش کم شده

زینک بده هرروز ۲/۵سی سی برای کم ابی هم محلول وان لایت بخر بده بخوره

نئو زینک بده روزی سه و نیم سی سی

وقتی سه روزه اسهاله موز درمانی فایده نداره
اب بدنش کم شده ببرش دکتر
یابرو داروخونه براش داروبگیر

مخصوص اسهال روزی ۵قطره بده آب رو اتیش

تصویر

پودرسنجد

بهش پودر سنجد بده اگع الان بدی تاشب خوب میشه

سوال های مرتبط