خانوما از چند ماهگی باید شیرخشک نان ۳ بدیم

۳ پاسخ

بعد یکسال میگن بهتره کم کم شیر پاستوریزه بدی

تا ۱۲ ماهگی ۲ باید بدی

بعد ۱ سال

سوال های مرتبط

مامان مهــــوا مامان مهــــوا ۸ ماهگی
مامان fandogh مامان fandogh ۱۵ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی