خانما من دیروز سونوی وزن دادم وزنش 1300 بود خوبه یا کمه؟

۵ پاسخ

تو این هفته اره خوبه

منم۲۹هفته وزنش همین بود

خوبه عزیزم

اره عزیزم

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان همتاوعلی اکبر مامان همتاوعلی اکبر ۵ ماهگی